Monday, April 27, 2009

~BeRsYuKUr Ku KeHadRat IlAhI~


bersua kembali...terlalu rindu aku dgn pc kesayangan ku ni...masa terlalu mencemburui aku sehingga x berkesempatan untuk ku meletakkan jari-jemari ku di sini..bukan apa..aku bz handle food court ku yg satudi sermban depan offc jew ku bukak..untuk mengisi masa lapang staff aku..dari die nak buat part time tmpat lain..elok lah belajar2 berniaga...sepenuhnya d hndle oleh iza staff ku yg satu2nya aku percaya...alhamdulillah masa merubah die untuk melakukan satu kerja dlm satu masa..aku berterima kasih pd iza krn banyak membantu ku..sanggup susah senang bersama..pinta ku bairlah kita kekal sebagai sebuah keluarga penuh dgn sifat percaya menghormati..lagi satu cafe di putra jaya..under GRAND VIRTUAL SERVICING N MANAGEMNAT...alhamdulillah...setelah bertungkus lumus...akhirnya impian kami tercapai..anak didik ku zu banyak membantu(modal bersama)..dan ku ilhamkan segala keringat dan idea ku curahkan di cafe di mana zu banyak membantu dari segi masakan..aku urus bahagian keewangan..dan segala keperluaan. GVSM..yang pentig kami berjaya hasil..dari titik peluh kami..pengorbanan masa..tenaga..dan wang...letih x soh nak ckp....badan letih gler d buatnya...sementara mesyuarat pun aku buat di cafe..semua di minta berjumpa aku di sana..termasuk cikgu n en amir sekali..dlm kesibukan juga aku xlupa juga memantau kerja2 ku melalui hp & laptop kesayangan ku jugakk.ku serahkan kerja web di bawah jagaan cikgu..my "smart web master"...oopssss terlupa..dln sibuk2 hp kesayangan ku di curi orang...sedih bukan kepalang..sbb itu adalah sebahgian nyawa ku..banyak data d dlm..aku x ingat no..hp students ku dn sahabat2 lama d alam persekolahan...no tel tu aku terpaksa blk ke jb sbb nama regstration pd masa tu adalah nama adik ku....tu yg aku bengang giler..klu x dah senang aku dpt no tu blk..tapi yg penting aku tau siapa yg mencuri hp aku tu...kadang kala orang yg kita terlalu percaya itu lah yg membuat angkara ni..klu pasal berdrama..die lah orang nya..aku x serikberi "die" peluang...tapi peluang yg ku berikan di isis dgn ruang yg ada perasaan dengki di hati..apapun ku harap semuga 'die' sedar dn jgn lah hidup dlm khayalan yg x sudah2...mentel...or mental...masaaalah...

No comments: