Thursday, May 21, 2009

~BeRjaYa Di AnUgEraH~


seharian tel berdering aku x sempat nak menjwb..setelah selesai keja2 ku d cafe..aku sempat membelek tel ku..rupanya mak kesayangan ku yg telefon,,sahabat lama aku mencari ku..berkisah tentang sahabat ni.,die ni sebenarnya upline akku ddlm satu MLM iaitu ZHULIAN..nur skin namanye..akku panggil kin jek..die ni memang brutel giler pandu s320 MERCEDEZ BAND beb..aku memang sayang dgn die ni..banyak ilmu aku pelajari dgn sahabat aku ni..bukan sahaja sahabat..segalanya kami kongsi kehidupan cerita bersama..die adalah sahabat sejati aku..susah dn senang kami harungi bersama..kerana aku ni anak didik die yg mendengar kata aku buat zhulian dlm masa 9 bulan sahaja aku mencapai pangkat CROWN DIOMAND MANAGER..apa yg nak ku ceritakan di sini adalah..panggilan tel. yg x ku jwb tu rupa2nya sahabat aku ni memberi undangan terhormat kepada aku untuk bersama2 dgn die ke majlis anugerah gemilang ZHULIAN di staduim putra bukit jalail 23hbmei ni..aku mcm x percaya yang aku satu2nya yg layak die bawakk.sbb apa..die kata aku adalah kumpulan terkuat yang bnyak membuat jualan pada dekat semasa aku d dlm arena ZHULIAN ..mmm kin2..nak geli ati aku di buatnya dgn undangan c ckin tu..mm rupa2 nya aku masih layak berjalan di atas carpet merah tu nanti...last sekali aku brjaln pd tahun 2004..masa tu aku menjadi one of their IVIP..seronok bila kita jadi vip dlm MLM ni..semuanya d layan 1st class..di dlm MLM ni lah kita di anugerahkan segalanya apabila kita layak sampai ke peringkat trtinggi..ok la kin di sbbkan kau ku kol aku memalm buta semlm nak ajak g majlis makan malam anugerah gilang gemilang tu..aku setuju lah..sbb dah lama x jumpa member2 lama ni..rupanya kedatangan aku kata c ckin tu memang d nanti2 kan..sbb dah lama dieorang x ju pa aku..sejak aku bukak bisnez aku sendiri ni..ok berjumpa d mlm anugerah tu nanti...chow chin chow..

No comments: