Tuesday, June 2, 2009

ah ha..bertemu kembali..cuti sek. dtg lagi..bz la aku kali ni..semua anak2 ku ingin menolong ku di cafe..untuk pengetahuan aku berjaya membuat marketing di cafe L/O ke satu L/O berjaya ku tawan...bz bukan main aku dgn zu mengendalikan catering untuk santapan breakfast,coffea break untuk ku sajikan kpd menteri..duduk d cafe ni memang best dapat ramai kenalan..yg best nya dapat tawaran untuk d sajikan kpd menteri..fuh...tak ketinggalan cuti sek. ni ramai yang membuat kerja kahwin..salah satunya anak saudara zu di kedah trpaksa lah aku balik sbb kak ngah dah tempah aku untuk menyiapkan meja pengantin untuk anaknya..dan menjadi makeup pengantin untuk mereka tu...mmm dapat jumpa ayah kak zu..last sekali 3 minggu lepas aku brjumpa dgn ayah zu...aku blajar banyak ilmu dari ayah zu..rupa2nya ayah zu seorang pengamal tradisional yg terkenal semua keturunan zu pandai brubat kecuali zu la...yg ku tahu zu hanya pandai bersilat...apa yg pasti aku beserta keluaga ku insyaallah akan berehat di kedah..anak2ku yg excited sekali...jumpa d sana jommmmmm

No comments: