Friday, March 13, 2009


kali ini kami ke negeri jelapang padi..alor setar kedah...uh dok pekena ikan pekasam lauk ala kampung power gler..aku bawak dieorang pi kena mkn dulu baru lah blh kerja..sesampai di hotel penginapan regency hotel sentosa, lepak..aku kurang sehat..dah 2 mlm kaki n kanan aku terasa kebas..tapi aku kuat kan semangat juga kerana ini adalah kali pertama anak didik ku(cawanganku) ber road show..yg pntg zakiah belajar sesuatu yg baru pd mlm kami di alor setar..apa pun bagi aku tiada kelewatan bagi pemburu kejayaan..,dan sehingga ke hari ini aku masih lagi di peringkat pembelajaran dan perlu tingkat kan lagi cara pemikiran ku kearah memajukan diri keperingkat global.Pepatah orang melayu "berakit-rakit ke hulu berenang-renang ketepian, bersakit-sakit dahulu,bersenang-senang kemudian"..apa pun tahniah bagi zakiah kerana berani mengambil peluang menyahut cabaran 9/10 pintu rezeki itu dari perniagaan dan melakukan pengorbanan berhenti kerja selama 17 tahun dari hidup mkn gaji..teruskan perjuangan mu zakiah..tiada harta dapat ku berikan hanyalah ilmu bagaimana hendak mencipta satu keajaiban keEWANGAN didlm dunia IT ini..Insyaallah u can do it..apapun teruskan perjuanganmu wahai anak didikku..jika kamu berkesampatan layarilah laman web GVR/usahawan clik ke mutiara kata.

No comments: