Friday, March 13, 2009

~TiAdA KeLeWaTan BagI PemBurU KeJaYaaN~


~Hari ini 12hb aku berada di lokasi seterusnya iaitu SUNWAY HOTEL SEBERANG JAYA..yg sedapnya aku asik tersebut sunway lagoon ajek kat adik aku ni...,apapun talk kami pd mlm ini di hadiri oleh golongan pasangan yang interlektual..mmmm** sesuatu yg baik untuk permulaan zakiah..,n alhamdulillah zakiah banyak belajar dari mlm kami bermuzakarah dari hati ke hati...,menjadi seorang observer dan aku rasa berbangga zakiah keluar dgn aura yg baru dlm dirinya..jadilah anak didik yg mendengar kata kerana setiap ilmu yg akan di curah kan keberkatannya hanya diri sendiri yang merasainya..bagi aku tiada yg lebih mengembirakan selain dapat melihat anak didiku berjaya gemilang bersama GVR dan mampu menolong orang lain juga..TQ MY TEAM WORKS.

No comments: