Friday, March 13, 2009

~KeRaTaN MetRo 10MaRcH~


hai..ini keratan akhbar aku keluaran 10hb/march yg lalu..yg glamer nampaknya web master aku..dpt banyak panggilan misteri..klu tau nak kuar akhbar web master aku ckp **buat pastik sergeri..hansem cket** dah 2hari aku x sempat nak update blog krn sibuk menjwb callers yg telifon, advertsment kali ni GVR keluar di ruangan BISNES tu yg buat aku x berkesempatan nk updateg blog.coz mlm aku di kuala perlis..aku leka membuat report nak edit gambar2 utk d masukan ke dlm folder sehingga terleka jam menunjukkan jam 6.00am dah subuh(trus la solat subuh)..aku dan eza x tdo semalamn..kami tdo jam 7.30am..sbb tu dah x tahan mata dah naik lalok dah,cuma zakiah mcm biasa tdo, sempat juga fotoshoot(dari coridor bilik..) suasana subuh d kuala perlis tempat penginapan kami.gambo wire yg berselirat tu adalah plug2 kami punya pc..bayangkan lah punya lah berserabut..leka blajar buat blog ni..tgh teruja lah ni..

No comments: