Sunday, December 14, 2008

~Air MaTa TanGisan ShaDu PengGubaT LuKa~


~hari ini kerja aku melmbak2..,esok adveetsment aku keluar d harian metro.,mengenai bsnz yang aku buat.,alhamdullilah sebaik aku balik dpd menunaikan umrah.,aku rasa keCintaan ku bertambah menebal.pd ALLAH jgn lah salah anggap yer...,sentiasa mensyukuri nikmatnye..,semasa aku disana pada tanggal 21nov 2008..,aku ke madinah terus..,cuaca d sana nak masuk musin sejuk..,aku gembira walaupun kelewatan aku pergi..,tetapi itu tidak menghalang kami mengerjakan umrah kerana pada masa itu sebnarnya kami x lah memakai Visa umrah.,malah Pihak Andalusia pakej yg menguruskn Visa umrah kami bertukar menjadi Visa ziarah.,ziarah2 lah yang penting aku dapat bertemu dgn PENCINTA AKU..,cuba bayangkan lah seramai2 umat di dunia ini aku terpilih menjadi tetamunya..,air mata kesyukuran kupanjatkan..x termapu rasanya aku ungkapkan...,cukuplah dgn nikmat kesyukuran n tahjud ku padamu kuluahkan rasa keCINTAAN ku padanye..,kami menaiki bas menujuke hotel d madinah seramai 120 orang kesemuanya..bermalam d madinah 3hari,dan keesokannya berangkat ke madaain solleh untuk ziarah,bas aku naiki jemaahnya semua sporting habis.,ini adalah para2 jemaah aku sebas dgn aku berposing d gurun padang pasir di mana tempat zaman nabi jahiliyah tinggal d gua batu,d madaain solleh.,kamu terpaksa bermlm hotel di madaain soleh di sana.perjalan mengambil masa 5 jam dpd madinah kesana.
Maddain solleh adalh perkampungan d mana mula2 nabi brkampung sebelum brhijrah kekota mekkah.,kami lawati masjid yang berusia1400 mashi.,tiang2 nyer d perbuat dpd pohon2 tamar,tempat tdo nabi kita adlah daun2 tamar..,bayangkanlah..

No comments: