Friday, December 26, 2008

~SinBad Di IsTana BuDaYa~



Semasa cuti sekolah baru2 ni, aku x berkesempatan membawa anak2ku pergi bercuti, kerana anak2 ku ni penuh dgn aktiviti tuisyen yang sban hari menuntut meraka ke kelas tambahan, alhamdullillah anak2 ku jarang merungut kerana cuti sek. di suruh kekelas tambahan., ni gambo anak ku yang slung, pd 2009 ni bakal menduduki s.pm... risau aku, mereka yg nak piksa aku yg mengigil kepala lutu..,tu g sibuk dok anto tuisyen kesana kemari.,ni gambo aku ambil semasa d dlm istana budaya, bawak anak2 ku nonton sinbad,mmm yg geli atinya aku ni x pernah gi istana budaya ni.,tapi anak2 ku selalu ke sana mengikuti acara2di sanalah., itu pun bekas suami ku yg menghantarnya..kali ni kena giliran aku..,seronok jugak tgk citer sinbad ni..,dekat2 2 jam jugak aku citer snbad ni..,memang respek lah dgn anak2 orang kita ni, kecik2 dah berbakat, nak berlakon pun kena ada ilmu.,itu yg aku perhatikan, apa pun ku ucapkan terima kasih pada kawanku, di finas ni kerana belanja anak2ku tiket yang eksklusif ini..,terima kasih uncle gen,.mm klu nak tau, dalam istana budaya ni punyer lah sejukk..,aku memang x tahan., tapi anank2ku duk selamba jew tgk citer si sinbad ni.,dari pengalamn yg dapat di ambil di sini, aku cukup seronok dapat berpeluang ke istana budaya menonton teater bersama anak2 ku, walaupun pada masa kesibukan masaku ni..,aku dapat jugak meluangkan masa bersama mereka.TQ kpd anak2ku kerana memberi ruang untuk umi bersama kalian. 

No comments: