Tuesday, December 9, 2008

~SeGalaNya BerMuLa Di SiNi~


Segalanya bermula di sini....disinilah aku memulakan dunia blogging ku sepertimana yang aku inginkan selama ini kerana apa, kerana aku sering menjadi silent readers kepada blog blog bloggers yang lain....dari situ hatiku tertarik...untuk menceritakan tentang aku dan juga pengalaman yang aku lalui....walaupun pada asalnya cerita tentang aku ini biarlah aku konsi dan simpan untuk aku sendiri..namun setelah aku berjaya sekarang...rasanya tidak salah bagi aku untuk berkongsi dan menceritakan segala onak dan ranjau perjalanan hidupku ini...kepada yang telah mengenali aku mungkin ceritaku ini adalah cerita biasa bagi mereka...namun bagi yang belum mengenali diriku ini adalah titik mula bagi aku untuk berkongsi suka dan duka....oleh itu teruskan lah menjadi pembaca setia blog ku ini...di sinilah akan ku curahkan segalanya..ilmu pengalaman dan pendapat.....

Untuk mengetahui lebih lanjut tentang aku ini...teruskan lah menjadi pembaca setia....dan salam perkenalan untuk semua...





cinta itu indah...fitrah..,terlalu halus untuk di ungkapkan...berbisik..>>>bermula segala tentang aku..dan apabila aku dah feel...tunggguuuuu...........

No comments: